OPIS ZAJĘĆ:

ZAJĘCIA ZDROWOTNE

Pilates - ogólnorozwojowe ćwiczenia prowadzone na matach, wzmacniające głównie mięśnie brzucha, kręgosłupa i miednicy. Poprawia wygląd całej sylwetki, ale również wpływa korzystnie na nasze samopoczucie. Niweluje bóle kręgosłupa i stawów oraz uczy nawyków poprawnego oddychania. Istotą tego typu ćwiczeń, jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała.

Zdrowy kręgosłup - Siedzący tryb życia, stres, brak odpowiedniej postawy - wszystko to sprawia, że coraz więcej osób ma problemy z kręgosłupem. Zajęcia te łączą klasyczne ćwiczenia fitness z elementami pilates i stretchingu i mają na celu poprawę ruchomości kręgosłupa i rozciągnięcie najważniejszych mięśni wokół niego. Trening ten wzmacnia osłabione mięśnie i uczy prawidłowej postawy.


ZAJĘCIA TANECZNO - RUCHOWE

BOKWA® - to nowy program ćwiczeń grupowych, który wyjątkowo szybko rozprzestrzenia się po klubach fitness, studiach tańca, a nawet w szkołach na całym świecie. W kilka miesięcy szturmem objęła Wielką Brytanię, w której pojawiło się tysiące instruktorów oferujących zajęcia BOKWA w całym kraju! Bokwa została ma swoje miejsce również w Tajwanie, Australii, Nowej Zelandii i Południowej Afryce. Uczestnicy zajęć Bokwa rysują litery i cyfry stopami podczas trenowania energetyzującego i uzależniającego treningu cardio. Bokwa jest zabawnym ćwiczeniem grupowym, które sprawia, że dzieci, dorośli i seniorzy stają się zdrowsi, pełni energii, podczas gdy spalają nawet do 1200 kalorii na godzinę! Uczestnicy, skupieni na nauce i wykonaniu kroków, bardzo często zapominają, że naprawdę intensywnie ćwiczą. Kroki Bokwa mogą być nauczane na różnym poziomie intensywności i trudności i różnie wykonywane przez uczestników na tych samych zajęciach, wykonujących te same litery i numery za pomocą stóp. W efekcie, dzieci i dorośli na przeróżnych poziomach zaawansowania w fitness mogą uczestniczyć w jednych zajęciach. Jest to bezdyskusyjnie pierwszy program fitness, który matki mogą wykonywać ze swoimi dziećmi, podczas gdy obie strony wykonują ogromną pracę cardio, a także, co najważniejsze, świetnie się bawią!

Zumba - mieszanka energetycznych rytmów latynoamerykańskich z krokami fitness. Bardzo dynamiczne zajęcia, podczas których nie tyle liczy się dokładność w powtarzaniu kroków, ale przede wszystkim dobra zabawa. Choreografa Zumby łączy  elementy hip hopu, samby, salsy, mambo, Bollywood, tańca brzucha oraz sztuk walki. Podczas tańca- a właściwie świetnej zabawy kształtujemy sylwetkę i poprawiamy kondycję. Zajęcia polecamy dla Pań, które lubią szybkie tempo, energiczną muzykę oraz pragną zadbać o swoją sylwetkę.Świetny sposób na poprawę koordynacji ruchowej, kondycji, a także nabranie pewności siebie.

Taniec brzucha - istniejąca od tysięcy lat forma aktywności, mająca zbawienny wpływ przede wszystkim na kręgosłup, ale także na pozbycie się kilku kilogramów nadwagi. Taniec ten, dzięki wyrazistym ruchom, wzmacnia i rozluźnia mięśnie grzbietu, ud, stóp, łydek, brzucha, bioder i pośladków. Zdecydowanie wyszczupla talię. Odpręża i relaksuje. Wzmacnia także siły witalne, uczy zmysłowości i dodaje pewności siebie!

Dancehall - to taniec nasycony dynamiką, a przede wszystkim erotyką. Opiera się na energicznych ruchach całego ciała i dobrej pracy nóg. Styl rodem z gorącej Jamajki. W dancehall'u bardzo ważne jest pozytywne nastawienie oraz energia. Na zajęciach poznacie podstawowe kroki oraz charakterystyczne dla tego stylu „potrząsanie pupą” Dlatego jeśli uwielbiasz żywiołowy ruch – dancehall jest tańcem dla Ciebie! 

Dance aerobic - taneczna forma aerobiku łącząca w sobie elementy fitness i różnych form tańca. Celem ćwiczeń jest spalanie tkanki tłuszczowej oraz na poprawa kondycji. Taniec stanowi tutaj rodzaj zabawy, która pozwala na uzyskanie dobrego samopoczucia, rozładowuje stres, dodaje energii. Intensywne zajęcia poprawiające koordynację i pamięć ruchową dla wszystkich lubiących tańczyć! Ciekawe choreografie i dobra zabawa gwarantowane!


ZAJĘCIA FITNESS

PROGRAM SLIM BODY REVOLUTION schudnij w 6 tygodni- jest treningiem intensywnym, pozwalającym spalić do 1000kcal w ciągu godziny zajęć. Trening oparty jest na odwróconym interwale, czyli długie sekwencje intensywnych skoków, biegów, kopnięć są przeplatane krótko trwającymi ćwiczeniami wzmacniającymi. Dla osiągnięcia tak wysokiego progu spalania kalorii używamy różnych rodzajów wysiłku fizycznego. Jest to trening progresywny co oznacza, że po każdych dwóch tygodniach intensywność i trudność workoutów wzrasta. Tygodnie 1 i 2 są najłatwiejsze i pozwalają na zaprawienie organizmu z aktywnością fizyczną jeśli ćwiczący dopiero zaczyna swoją przygodę ze sportem. Workouty końcowe (6 tydzień) są "wisienką na torcie". Trudne, intensywne i bardzo wymagające jednak nie ma się co zrażać bo cały program dobrze przygotowuje nasze ciało do dalszej przygody ze sportem.
Program Slim Body Revolution jest skierowany do każdego, kto chce osiągnąć szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, zgrabną sylwetkę i super kondycję.
Program składa się z biegu w terenie, treningu zasadniczego, czyli workoutu (30 min) oraz ćwiczeń cardio, ćwiczeń wzmacniających i stretchingu. Najlepsze jest to, że możemy zaliczyć do tego treningu również inne zajęcia w klubie - zumbe i bokwe oraz inne taneczne formy.
Program Slim Body Revolution jest podzielony na 3 cześci:

I część (1 i 2 tydzień):

20 min bieg w terenie i intensywny trening interwałowy, pozwalający spalić solidną dawkę kalorii w ciągu godziny zajęć. W 1 tygodniu zaczynamy od intro - trening wprowadzający dla osób początkujących. Z każdym treningiem ćwiczenia są dobierane tak, aby wzmocnić nasze ciało, jednocześnie przygotowując go do intensywniejszej pracy na następnym poziomie.
W tym okresie osoby, którym zależy na spalaniu tkanki tłuszczowej powinni ćwiczyć w tygodniu min 2 razy intensywnie (zajęcia Body Revolution)+ zumba lub poranne workouty+ stretching lub pilates.

II część (3 i 4 tydzień):

30 min bieg w terenie i workout 30 min.
Na tym etapie zaleca się ćwiczenia Body Revolution 3 razy w tygodniu + zumba/bokwa + stretching /pilates. Trening na tym etapie przeznaczony jest dla osób na poziomie średnio zaawansowanym. Na tym poziomie wprowadzany jest trening wzmacniający i modelujący mięśnie całego ciała, łączący odpowiednio dobrane parametry pracy serca z wykorzystaniem pracy jak największej ilości grup mięśniowych, wszystko po to by w trakcie 1 godziny spalić jak najwięcej kalorii i jak najszybciej osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Trening może być prowadzony z wykorzystaniem m. in. stepu, hantli,piłek.

III część (5 i 6 tydzień):

35-40 min biegu i ćwiczenia BR na poziomie zaawansowanym, praca wszystkich grup mięśni i maksymalne przyspieszenie metabolizmu. Taki trening składa się z czterech obwodów (circuits) po pięć ćwiczeń powtarzanych dwukrotnie. Dzięki temu, możemy maksymalnie podkręcić tempo (brak dłuższych przerw pomiędzy ćwiczeniami) i spalać kalorie nawet po zakończeniu treningu. Cały trening trwa ok. 75 min.

Na tym etapie zaleca się ćwiczenia Body Revolution 3-4 razy w tygodniu + zumba/bokwa + stretching i pilates.
Jakie są zatem zalety programu?
- poprawienie wydolności organizmu
- wraz z dietą utrata cm i kg
- wypracowanie mięśni szczególnie ramion i ud
- znaczne zmniejszenie cellulitu
- lepsza kondycja i samopoczucie.

Do programu SBR zaliczają się takie zajecia jak:
Slim Body (55-75 min), płaski brzuch, zgrabna sylwetka, atak na brzuch i pośladki, zumba, bokwa. Zalecanym ćwiczeniem chociaż 1 w tygodniu jest stretching oraz/lub pilates. Ćwiczenia poranne najlepiej wykonywać na czczo dla szybszego spalania tkanki tłuszczowej.

Płaski brzuch - Zajęcia ukierunkowane na wzmacnianie mięśni brzucha i spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia są tak dopasowane, żeby jednocześnie spalać zalegający tłuszcz, a z drugiej rzeźbić mięśnie brzucha. Duża ilość powtórzeń gwarantuje osiągnięcie wymarzonego efektu.

TBC - Zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśni. Trening składa się z dwóch części: prostego układu choreograficznego oraz ćwiczeń wzmacniających z przyrządami lub bez nich.

BPU - Ćwiczenia wzmacniające mięśnie nóg, pośladków i brzucha z użyciem przyborów lub bez nich. Duża ilość powtórzeń powoduje, że jest to bardzo skuteczna forma dla tych, którzy w miarę szybko chcą wzmocnić i ukształtować dolne partie ciała. Proste lecz precyzyjnie wykonywane ćwiczenia, skutecznie kształtują płaski brzuch, zgrabne uda i jędrne pośladki. Zajęcia te cieszą się bardzo dużą popularnością, szczególnie wśród kobiet.

Wake up - Godzinna dawka ćwiczeń o charakterze wzmacniająco-kondycyjnym, na dobry początek każdego dnia. Idealne dla aktywnych osób, na każdym poziomie zaawansowania.

Body shape - Ćwiczenia wzmacniające, których celem jest rzeźbienie mięśni całego ciała. Trening ukierunkowany jest na równomierne modelowanie całej sylwetki oraz wzmocnienie i ujędrnienie ciała.

Vacu FIT- to urządzenie treningowe składające się z bieżni w kapsule z podciśnieniem. Dzięki wykorzystaniu niewielkiego podciśnienia oraz wykonując typowe, mało forsowne ćwiczenia fizyczne spala się czterokrotnie szybciej tkankę tłuszczową (niż ćwicząc w tradycyjny sposób) zwłaszcza w częściach ciała: brzuch, uda, pośladki. Ponad 90% użytkowników straciło po 20 treningach do 30 cm na obwodzie ciała (uda, pośladki, brzuch) ćwicząc na Vacu FIT. Efekty są szybko widoczne i utrzymują się przez wiele miesięcy. To duża zaleta ćwiczeń na urządzeniach typu Vacu. Ćwiczenia na Vacu FIT są obecnie najbardziej skuteczną metoda w walce z cellulitem i dają pewność całkowitego sukcesu, pod warunkiem, poddania się odpowiedniej ilości treningów, zależnie od stopnia zaawansowania cellulitu. Cellulit zniknął u 77% użytkowników urządzeń Vacu. Skuteczność działania Vacu FIT opiera się na wykorzystaniu niewielkiego podciśnienia, które poprawia krążenie krwi i limfy powodując skuteczniejsze odprowadzanie produktów złej przemiany materii. Wytwarzane w urządzeniu Vacu FIT podciśnienie jest absolutnie niegroźne dla organizmu, pod warunkiem stosowania się do zaleceń podczas treningu.
Efekty działania Vacu FIT:
- szybsze spalanie tkanki tłuszczowej - zwłaszcza na brzuchu, udach i pośladkach
- eliminacja cellulitu
- spadek wagi ciała - nawet do 10 kg w ciągu 6- ciu tygodni
- poprawa cyrkulacji krwi i limfy
- jędrniejsza skóra
- długotrwałe rezultaty
- korzystne samopoczucie, wzrost witalności i kondycji fizycznej
Główne przeciwskazania do ćwiczeń w kapsule Vacu fit: - choroby serca i układu krążenia
- żylaki lub pajączki
- cukrzyca
- epilepsja
- ciąża
- miesiączka
- indywidualne przeciwwskazania medyczne do uprawiania ćwiczeń fizycznych

Jeśli macie Państwo wątpliwości czy spacer w podciśnieniu jest dla Was, proszę skonsultować się ze swoim lekarzem.